| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Robbie1974 Newbie

|
Geplaatst: 09 Feb 2008 12:48 am Onderwerp: Hollandse bar uitgezet op de klompen?? |
|
We zijn vorige week in Mayrhofen geweest.
Toppie!!!
Maar in de Hollandse bar was elke avond de zelfde artiest. Brian Christopher (Benny Nijman?) niks mis mee want hij kon best goed zingen.
Toen we binnen kwamen werden we gelijk door de uitsmijters aangesproken dat we rustig aan moesten doen.
Geen probleem mooie avond gehad.
Later de week waren we er weer met de klompen aan maar we werden we er gewoon uitgezet.
We vonden dit belachelijk omdat hier geen reden voor was. Er waren misschien 20 mensen binnen.
En we hadden zelfs een nummer aangevraagd bij Brian Christopher.
Simon and Garfunkel - The Boxer
Die hebben we dus niet meer gehoord.
Dus op de klompen de Hollandse bar uitgezet!!
Goed werk jongens!!

|
|
| Naar boven |
|
 |
xander webmaster

|
Geplaatst: 09 Feb 2008 01:37 am Onderwerp: |
|
Vaag verhaal. Hoe heet die tent?
Wel een goeie vakantie gehad overigens? _________________ De nieuwe Wintersport Community: www.snowrepublic.com
|
|
| Naar boven |
|
 |
Robbie1974 Newbie

|
Geplaatst: 09 Feb 2008 02:17 am Onderwerp: |
|
Hollandse bar stond er op....
Naast het Hotel Strass aan de rechterkant.
Ach we hebben wel schik gehad, hebben we weer wat te vertellen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
mixer Grandmaster

|
Geplaatst: 10 Feb 2008 11:16 am Onderwerp: |
|
| Robbie1974 schreef: |
Hollandse bar stond er op....
Naast het Hotel Strass aan de rechterkant.
Ach we hebben wel schik gehad, hebben we weer wat te vertellen. |
Hallo ,
Toch niet die zelfde bende met klompen die een paar jaar terug in de almrausch stond te springen ??? Wat een lawaai joeng 
|
|
| Naar boven |
|
 |
daffie Winter Koning

|
Geplaatst: 10 Feb 2008 06:27 pm Onderwerp: |
|
Een groep boeren die dronken met de klompen overal zo hard mogelijk op slaan of schoppen omdat dat zo veel herrie maakt en omdat dat zo leuk is, mogen van mij iedere tent uitgezet worden.
Ik zeg niet dat jullie zo zijn, maar mijn ervaringen met grotere groepen boeren die de sfeer verpesten zijn niet zo goed. _________________ Een biertje thuis dat is goed
maar 2 in de kroeg dat is beter!
|
|
| Naar boven |
|
 |
Robbie1974 Newbie

|
Geplaatst: 10 Feb 2008 10:11 pm Onderwerp: |
|
Dit was het eerste jaar in Mayrhofen.
Ik snap jullie reactie's maar als we echt zo'n herrie aan het schoppen waren geweest had ik dit bericht natuurlijk niet geplaatst en in de andere tenten was het ook geen probleem en hebben we veel lol gehad en bekijks.
Ook snap ik als je veel herrie schopt dat je dan aangesproken wordt op je gedrag, maar er was geen reden toe. Op dat moment was ik de enige van ons drieén met klompen aan.
We moesten er wel om lachen... Want het sloeg nergens op en we zijn er ook niet meer geweest de rest van de week...
Verder hebben we ons er wel vermaakt!!
|
|
| Naar boven |
|
 |
daffie Winter Koning

|
Geplaatst: 10 Feb 2008 11:35 pm Onderwerp: |
|
Ik ben ook wel eens in de disco in Ischgl geweigerd op mijn slippers en met mijn Ernie-muts op.
De supersjieke sigarenbar kwamen we wel in  _________________ Een biertje thuis dat is goed
maar 2 in de kroeg dat is beter!
|
|
| Naar boven |
|
 |
xander webmaster

|
Geplaatst: 11 Feb 2008 02:20 am Onderwerp: |
|
| daffie schreef: |
Ik ben ook wel eens in de disco in Ischgl geweigerd op mijn slippers en met mijn Ernie-muts op.
|
Echt?  _________________ De nieuwe Wintersport Community: www.snowrepublic.com
|
|
| Naar boven |
|
 |
xander webmaster

|
Geplaatst: 11 Feb 2008 02:23 am Onderwerp: |
|
De supersjieke sigarenbar kwamen we wel in  |
Tsja, daar zitten alleen maar rijke ouwe Russen met hun blondgeverfde veel te jonge vriendinnetjes... Die letten echt niet op Hollandse jongens met een rare muts op
Je bedoelt toch Bar Romantica? _________________ De nieuwe Wintersport Community: www.snowrepublic.com
|
|
| Naar boven |
|
 |
hannes77 Grandmaster

|
Geplaatst: 11 Feb 2008 03:42 pm Onderwerp: |
|
| xander schreef: |
De supersjieke sigarenbar kwamen we wel in  |
Tsja, daar zitten alleen maar rijke ouwe Russen met hun blondgeverfde veel te jonge vriendinnetjes... Die letten echt niet op Hollandse jongens met een rare muts op
Je bedoelt toch Bar Romantica? |
Bar Romantica ligt daar toch bij de Trofana Alm? Daar zijn wij ook binnengeweest. Ze hadden daar gewoon een apart VIP gedeelte. YUUUUUUUCKKK, om te kotsen. :-)
Hij had wel veel MOET flessen tegen de muur gespijkerd, dat dan weer wel. Kun je nagaan dat er echt zieltjes zijn die 800 euro voor zo'n fles neertellen. Zucht ..
|
|
| Naar boven |
|
 |
xander webmaster

|
Geplaatst: 11 Feb 2008 03:56 pm Onderwerp: |
|
Klopt, Romantica ligt naast de Trofana.
Vreselijke tent, maar je moet er in ieder geval eens geweest zijn  _________________ De nieuwe Wintersport Community: www.snowrepublic.com
|
|
| Naar boven |
|
 |
hannes77 Grandmaster

|
Geplaatst: 11 Feb 2008 07:55 pm Onderwerp: |
|
Inderdaad vreselijk .. Viel mij op dat de muziek daar erg zacht stond en dat er typische mensen kwamen .. haha .. Ben benieuwd of ze komend weekend in de Trofana en de Kuhstal nog dezelfde muziek in dezelfde volgorde draaien als in december .. Ik vrees van wel, maar ik heb er oh zoveel zin in .. Lekker weertje, zonnetje, alleen wel oude sneeuw .. Maargoed, je kunt niet alles hebben ..
|
|
| Naar boven |
|
 |
|