Geplaatst: 03 Apr 2010 10:53 am Onderwerp: Beleef de seizoensafsluiting in Ischgl
Beleef de seizoensafsluiting in Ischgl Het leukste feestje in de sneeuw
Sluit het wintersport seizoen af met een feestje!
Ondertussen zitten we alweer in april en de meeste mensen zijn de winter allang weer vergeten. Maar wij als echte wintersporters natuurlijk niet.
Terwijl de wintersport seizoensafsluitingen traditioneel veel werden bezocht door locals en onze Oosterburen zien we de laatste jaren ook steeds meer Nederlanders en Belgen het seizoen oprekken tot de eerste week van mei. De laatste seizoensweek in Val Thorens is ondertussen uitgegroeid tot een echt Hollands feestje.
Ook Ischgl heeft natuurlijk een naam hoog te houden als het gaat om feestvieren. Met als hoogtepunt dit jaar een optreden van Alicia Keys op zaterdag.
De echte die-hards hebben natuurlijk allang een onderkomen geboekt voor de periode van 29 april - 2 mei. Jij nog niet? Kijk dan eens op de website van dit lekkere hotel in Ischgl voor de laatste last-minutes. Wees er snel bij, want volgens welingelichte bronnen loopt het storm!
... en wij zijn er ook natuurlijk ;-) _________________ De nieuwe Wintersport Community: www.snowrepublic.com
Laatst aangepast door xander op 07 Apr 2010 10:54 am, in totaal 1 keer bewerkt
Ik ben terug van gisteren. Het was weer de moeite.
Het heeft gisteren zelfs nog redelijk bijgesneeuwd. De omstandigheden waren voor half april nog vrij goed. Goede sneeuw, niet te veel volk in de apresski-bars en weinig Hollanders.
Ik voel me vandaag echter weer ongeveer 87 jaar. Het recupereren wordt elk jaar weer moeilijker precies.
Welkom terug en goed om te horen dat er weer een laagje sneeuw is bijgekomen!
Dat kunnen we goed gebruiken voor ons feestje over 2 weken.. ;-) _________________ De nieuwe Wintersport Community: www.snowrepublic.com