| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
hannes77 Grandmaster

|
Geplaatst: 06 Apr 2009 12:01 am Onderwerp: |
|
het was dus weer ouderwets ischgl? :-)
ow ow ow ow ow ow ow ow wat mag de zomer weer snel voorbij zijn voor me.
maar, de 18de ben ik nog ffkes in ischgl, dwz als er nog sneeuw ligt want volgens mij is het zomer in de alpen. :-(
|
|
| Naar boven |
|
 |
xander webmaster

|
Geplaatst: 06 Apr 2009 10:41 pm Onderwerp: |
|
Hee Johan,
Het was inderdaad weer als vanouds.. superlekkere pistes en zoals altijd feest in de Trofana.
Lekker dat je nog even mag gaan.
Door de hoge temperaturen van de afgelopen week zag je de sneeuwlaag echter wel snel in dikte achteruit gaan.
Edwin _________________ De nieuwe Wintersport Community: www.snowrepublic.com
|
|
| Naar boven |
|
 |
hannes77 Grandmaster

|
Geplaatst: 09 Apr 2009 08:14 pm Onderwerp: |
|
de temperaturen zijn inderdaad erg hoog momenteel. ik ga witte maar eens vragen of hij me komende week eens kan informeren over de sneeuw situatie in ischgl. want als je door de hoge temp. alleen 's morgens wat kunt doen en 's middags alles alweer papsneeuw is, dan heeft d'n deze niet zo gek veel zin om af te reizen. :-(
|
|
| Naar boven |
|
 |
witte Grandmaster

|
Geplaatst: 16 Apr 2009 08:57 pm Onderwerp: |
|
| hannes77 schreef: |
| de temperaturen zijn inderdaad erg hoog momenteel. ik ga witte maar eens vragen of hij me komende week eens kan informeren over de sneeuw situatie in ischgl. want als je door de hoge temp. alleen 's morgens wat kunt doen en 's middags alles alweer papsneeuw is, dan heeft d'n deze niet zo gek veel zin om af te reizen. :-( |
Voormiddag zonkant en namiddag de noordzijden en alles is nog goed te doen. Ik ben zelfs elke dag naar het dal geskied (nu ja, ik was toch in een toestand dat ik niet meer wist of ik aan het skiën dan wel aan het kleiduifschieten of tennissen was) maar dat ging toch nog.
Apres-ski, kort samengevat: en . Voor de rest: heel veel .
En ik heb Niki (Ganahl, van de Niki's Stadl) tegen 90 per uur op één ski zien skiën.
Foto's krijgen jullie niet te zien. 
|
|
| Naar boven |
|
 |
xander webmaster

|
Geplaatst: 17 Apr 2009 12:51 am Onderwerp: |
|
Volgens mij kunnen wij die foto's van jou helemaal niet aan  _________________ De nieuwe Wintersport Community: www.snowrepublic.com
|
|
| Naar boven |
|
 |
|